Skuteczna kampania AdWords

google adwords

W internecie istnieje całe mnóstwo stron internetowych o różnej tematyce. Ich twórcom z reguły zależy na tym, aby ich strona miała jak najwięcej odbiorców i cieszyła się dużą popularnością. Dla takich osób powstało Google AdWords, wyjątkowo rentowne dziecko firmy Google. Kampania AdWords polega na wyświetlaniu linku do reklamowanej strony w górnej części listy wyników, co powoduje, że klient widzi ją w pierwszej kolejności i są większe szanse, że odwiedzi stronę.

Kampania AdWords nie jest oczywiście usługą darmową. Ma jednak zaletę – klient płaci tylko za osiągnięty przez reklamę wynik, a dokładniej za ilość kliknięć w link, a nie za samą usługę. Cena reklamy zależy od jej jakości. Efektywna reklama w Google AdWords to taka, która ma wysoki procent kliknięć w stosunku do liczby wyświetleń. Za taką reklamę klient zapłaci mniej i uzyska lepszy wynik, a więc większą ilość odwiedzin na stronie. Efektywność reklamy jest trudna do przewidzenia, dlatego trudno też ustalić prawdopodobną jej cenę. Najlepiej powierzyć to specjalistą na przykład z: euro-seo.pl/adwords. Kampania AdWords jest alternatywą dla cieszącego się dużym powodzeniem pozycjonowania stron, które oferują specjaliści od marketingu internetowego.

Aby przekonać się, co będzie przynosiło lepsze efekty- Google AdWords czy pozycjonowanie, najlepiej wypróbować obie metody i porównać wyniki. Trudno z góry określić, który sposób reklamowania strony okaże się lepszy w danym przypadku. Google AdWords przynosi firmie Google kosmiczne zyski. Wielu przedsiębiorców jest gotowych sporo zapłacić, aby strona internetowa ich firmy znalazła się na szczycie wyników wyszukiwania.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *